Prijava: Raskrsnice (Tuzla)
Želim da skrenem pažnju na problem saobraćajnog uređenja u Tuzli. Zašto se na raskrsnicama gdje postoji mogućnost izgradnje kružnog toga, to i ne uradi? Postoje mnoga mjesta gdje se neprestano dešavaju saobraćajne nezgode, i zastoji, ali ništa se ne poduzima. Na primjer kod skretanja prema autobuskoj i željezničkoj stanici iz pravca Vatrogasnog doma, tu bi bilo dovoljno proširiti lijevu kolovoznu traku za zaustavljanje, a identičan slučaj je kod hemijske čistionice, potrebno je samo proširiti lijevu traku i time bi se riješio problem zastoja.
Raskrsnica na Brčanskoj Malti je takođe katastrofalna, česte su gužve, i tu je neophodan saobraćajac koji će regulisati saobraćaj od 15:30 do 17h.
Mislim da treba da se ugledamo na Bijeljinu, kako su lijepo urađene obilaznice i kružni tokovi.
Lijep pozdrav.
Poštovani,
Prije svega želimo Vas obavjestiti da je JP "CESTE FEDERACIJE" d.o.o.
Sarajevo nadležno za izgradnju, zaštitu i odražavanje Južne
saobraćajnice u Gradu Tuzla, obzirom da se veći broj raskrsnica koje
ste naveli nalazi upravo na Južnoj saobraćajnici. Grad Tuzla trenutno
radi Glavne projekte rekonstrukcije nekoliko raskrsnica Tuzla sa ciljem
poboljšanja bezbijednosti na istim i očekuje se implementacija
navedenih projekata u narednoj godini. Takođe cilj Grada Tuzla u skladu
sa Saobraćajno-prostorni konceptom je povećanje otpora motorizovanom
saobraćaju, te korištenje alternativnih vidova saobraćaja koa npr.
javni prevoz i biciklistički saobraćaj, naravno da bi se ovo provelo u
djelu neophodno je dosta rada sa građanima, ali i finansijskih
sredstava. Proširenja pojedinih raskrsnica kao npr. Higijna zahtjeva
ogroma finsnijska sredstva prije svega zbog nedostataka prostra radi
izmještanja instalacija centralnog grijanja i vodovodne mreže, a
otežavajući faktor su i imovinsko-pravni odnosi na predmetnoj
raskrsnci.
Ukoliko posmatramo Grad Bijeljinu i Grad Tuzlu složiti ćete se da Grad
Bijeljina ima dosta veće prostorne mogućnosti za izgradnju raskrsnica
kakve Vi predlažete u odnosu na Grad Tuzla, a otežavajući faktor je i
taj da se po Smjernicama za projktovanje i građenje puteva u BiH ne
preporučuje izgradnja kružnih raskrsnica na lokacijama sa izrazitim
pješačkim saobraćajem.
S poštovanjem