Prijava: Web i Email Kontakti Javnih preduzeća nisu upotrebljivi (Tuzla)
Poštovani,
Pokušavam poslati fotografije Komunalcu. Ne postoji mogućnost kontakta putem emaila!
Zašto je web stranica u prošlom vremenu?
Postavljam pitanje za sve u Gradskoj upravi i GVu i gradonačelniku.
Zašto JP-a ne posjeduju funkcionalne web stranice?
Ako gradonačelnik i 90 posto GU i GV ne poznaje elektronsku komunikaciju, nisu informatički pismeni i nesposobni u 2020 godini, znači li to da i građani moraju tako živjeti?
Unaprijed hvala na odgovoru.
„Poštovani,
Stranica JKP Komunalca je nažalost bila Van upotrebe u tom periodu, budući da je BH Telecom hosting naše stranicu migrirao na drugi server, što je naravno bilo Van naših mogućnosti da ih u tome spriječimo. Nakon par dana, kada su konačno završili migriranje hostinga, su to loše uradili, jer smo njihovom greškom izgubili sve vijesti koje smo dosad objavljivali, pa smo bili primorani raditi totalno novi update stranice i ista je sada aktivna. Još uvijek se radi na dodavanju vijesti i pratećih informacija. Kao što vidim poslani mail je od 14.12. tako da je to definitivno bilo tada, kada smo imali problem sa hiostingom od strane BH Telecoma (u prilogu korespodencija sa predstavnicima telecoma.)
Stranica je sada aktivna: http://www.komunalac.com.ba
Da je kojim slučajem klijent pogledao na račun naših usluga uočio bi mail adresu na koju je mogao poslati upit i dobiti željene informacije, poslati prateće fotografije i slično.
Što se tiče JKP Komunalac, mi smo prvo preduzeće u gradu koje ima svoj uređen web portal koji postoji od 2009 godine, urađen personalnim entuzijazmom bez angažovanja i plaćanja trećih lica, svojim dizajnom bio visoko ocjenjen od korisnika, i ažuriran u skladu sa tekućim poslovima, nabavkama i ostalo, tako da se ne bih složio sa komentarom klijenta da kako kaže ne poznajemo „elektronsku komunikaciju“ šta god to elektronsko značilo...
U prilogu korespodencija sa predstavnicima BH Telecoma... „
Lijep pozdrav,
Edin Dizdarević
JKP Komunalac doo