Prijava: Panonsko jezero, ulaz i fiskalizacija (Tuzla)
Pozdrav,
Zanima zašto se karte za Panonsko jezero ne naplaćuje putem Fiskalnih računa ?
Lijep pozdrav
Na pitanje broj 655 („Zanima zašto se karte za Panonsko jezero ne
naplaćuje putem Fiskalnih računa?")
dajemo Vam sljedeći odgovor:
- Odmah po prijemu Vašeg pitanja (16.08.2017.godine) izvršen je pregled organizacije prodaje-naplate karata pri ulazu u kompleks Panonskih jezera (JKP „Pannonica" doo Tuzla) od strane ovog glavnog inspektora i zapisnički konstatovano da je u primjeni „zatvoren sistem naplate karata" pod stalnim video nadzorom, zakonom predviđen kod korisnika sa velikim brojem karata, sa dnevnim izvještajima i dnevnicima blagajne, u svemu prema pozitivnim zakonskim propisima, čiji rad kontroliše UIO odnosno poreska uprava.
- Sistem naplate je fiskaliziran i umrežen sa poreskom upravom. Pored fiskalizacije prodaje karata (čijim se bar kodom evidentira svaki pojedini ulazak) putem ukupno 22 fiskalne kase evidentiraju se i svi drugi tokovi poslovanja.
- Sistem „brže" prodaje i elektronske evidencije karata („zatvoreni sistem") je uveden nakon javnog konkursa od 2015.godine zbog velikog broja korisnika i evidentiranih zastoja na ulazima, kao i radi efikasnije kontrole masovne prodaje karata i sprečavanja zloupotrebe od strane zaposlenika (cijeli sistem je automatizovan).
- Dokazi o urednoj evidenciji prodatih karata (i cjelokupnog poslovanja) na dnevnoj osnovi, dati su na uvid inspektoru i čuvaju se u skladu sa zakonskim propisima, kao i nalazi
kontrolnih organa (poreske uprave).
Dr. sci. Zlatko Kovačević, dipl. ing. saobraćaja, glavni inspektor
Grad Tuzla
Služba za inspekcijske poslove
Inspektorat urbanističko - građevinske, turističko-ugostiteljske i
putne djelatnosti