Prijava: Služba CZ operativni centar 121 (Tuzla)
Poštovani,
Želim prijaviti uposlenika Službe CZ Tuzla u Operativnom centru 121 za nesavjesno obavljanje posla.
Nakon poziva 121 za prijavu paljenja trave 29. 06. u 20 i 13 sati javlja se uposlenik koji je po mom ličnom sudu pod uticajem alkohola. Ne želi proslijediti poziv na dalje postupanje. Bez interesa, bez ikakvog proceduralnog postupanja, preporučuje mi da je najbolje da zovem vatrogasce ili policiju ako već nisam. Iako sam rekao da sam broj 121 našao na stranici GUTZ i da je to broj za prijave, ne želi se predstaviti i kaže ne interesuje ga šta ću dalje.
Kako je moguće da se takve stvari i pojedinci tolerišu, i pitam se šta ima reći gradonačelnik ili Inspekcija koja kaže da nije dužna ili šta već, ako ne zatekne osobu dok pali ili npr. da ne može intervenisati za neku prijavu, ili primjer ako nije zatekla pse na zelenoj površini, koliko navedenih članova i objašnjenja za nevršenje posla će mi dostaviti?
https://grad.tuzla.ba/vijesti/zabrana-paljenja-vatre-na-otvorenom-2/
“Poštovani,
Povodom Vaše prijave obavještavamo Vas da je sa svim zaposlenicima Operativnog centra obavljen razgovor od strane nadređenog državnog službenika i da su isti upoznati sa primjedbom i upozoreni da se u komunikaciji sa svim građanima koji se obraćaju putem linije 121 moraju obraćati pristojno, dostojanstveno i davati, prema mogućnostima, tačne i potpune informacije na upite.
Zaposlenici operativnog centra upućuju građane na liniju/broj 123 kao stalnu liniju za neposredno kontaktiranje Profesionalne vatrogasne jedinice u slučaju prijave požara i radi sprečavanja posljedica većih razmjera po ljudske živote i imovinu, na liniju/broj 122 u slučaju da je neophodno neposredno obratiti se organima unutrašnjih poslova radi obavljanja poslova iz njihove nadležnosti (remećenje javnog reda i mira i slično) obzirom da navedeni organi u najvećem broju slučajeva kontaktiraju direktne prijavitelje radi dostavljanja konkretnih podataka i radi bržeg intervenisanja, te na liniju/broj 124 u slučaju da je riječ obavljanju poslova iz nadležnosti Službe hitne medicinske pomoći.
Navedene linije/brojevi jesu zvanični brojevi za prijavu opisanih problema i građanima su dostupni svaki dan (24 sata) za neposredan kontakt i intervenisanje.
S poštovanjem,
Služba civilne zaštite Grada Tuzle.”