Prijava: Svjetlosna signalizacija za pješake kod Hemijske škole (Tuzla)
Poslijednjih godina, od kako je održavanje semafora u Tuzli preuzela firma JKP "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla", na mnogim semaforima prisutan je problem da pješaci ne mogu preći saobraćajnicu bez zadržavanja na ostrvu i čekanja narednog svjetlosnog ciklusa.
Očit primjer problema je semafor kod Hemijske škole. Kada se pješaci kreću od Biroa prema Hemijskoj školi, mogu preći samo do ostrva na sredini saobraćajnice, a zatim moraju čekati od jedne do dvije minute da se upali zeleno svjetlo za prelazak na drugu stranu. Ostrvo na kojem se pješaci trebaju zadržati je širine 30 do 40 cm. To predstavlja veliki sigurnosni problem, pogotovo za majke sa dječijim kolicima, iz razloga što su kolica šira od ostrva. Isti problem je prisutan kada veća grupa pješaka prelazi istovremeno. Zbog navedenog pješaci su primorani da nastave kretanje kroz crveno svjetlo. Policija, umjesto da se aktivno uključi u rjesavanje ovog problema, uredno koristi ovu priliku i kažnjava pješake, a pogotovo je aktivna na semaforu kod Omege, gdje je isti problem prisutan.
Prije nekoliko godina obraćao sam se i JKP "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla“ i njihovo obrazloženje je da su prilikom podešavanja semafora malu prednost dali vozačima.
Da li se ovaj problem planira riješiti i u kojem vremenskom intervalu?
Hvala
Poštovni/a
JKP "Saobraćaj i komunikacije - Tuzla" d.o.o. Tuzla u skladu sa potpisanim Ugovoro sa Gradom Tuzla vrši radove na redovnom održavanju semaforske signalizacije, te ne određuje rad semaforskih uređaja.
Zahvakljujemo Vas se na javljanju, te Vas obavještavamo da Grad Tuzla navedeni problem zadržavanja na ostrvu između pješački traka trenutno otklanja na Sjevernoj saobraćajnici, tačnije raskrsnicama Brčanska Malta i Slatina, gdje je pješacima omogućeno kretanje, odnosno prelazak pješačkog prelaza bez zaustavljanja na ostrvu. U narednom periodu poduzećemo aktivnosti na izradi signalnih planova za semaforizirane raskrsnice na Južnoj saobraćajnici kojima ćemo otkloniti navedeni problem, a nakon implementacije projekta "zelenog vala" na Sjevernoj saobraćajnici.