Surađujem s mojim gradom

Error message

  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).

Prijava: SMANJITE NAM RAČUNE (Zenica)

SMANJITE NAM RAČUNE
Ostali zahtjevi |
09.03.2015. |
Odgovoreno |
Potrebno vrijeme za odgovor: 72 sati/a
Pitanje korisnika
Tražimo da uprava grijanja pod hitno smanji račune za ovu katastrofu od tzv. grijanja. Ne možete nas lagati, jer svi znamo da se ovdje ne radi o grijanju na nivou od 70%. To nije istina i to se može dokazati. Nemojte građane tjerati svojim neistinama da odustaju od ovog vida zagrijavanja. Preći ćemo svi na struju, pa šta ćete onda?
Odgovor iz grada

U prilici smo da potrošaču, koji nas tituliše ''lažovima'', u narednom tekstu pojasnimo sve nedoumice. 1. Javno preduzeće ''Grijanje'' prije svake grijne sezone sklapa ugovor o isporuci toplinske energije sa kompanijom ''ArcelorMittal'', pri čemu je osnovni zahtjev, kojeg se kompanija u svemu - kod isporuke bez prekida - pridržava, isporuka prema kliznom dijagramu, odnosno vanjskim temperaturama zraka. To praktično znači da se isporučena količina toplinske energije mijenja u zavisnosti da li je temperatura vanjskog zraka -18, -10, 0, +5, +10 C, ili neka druga. 2. U slučajevima kada dođe do kvara na jednom od kotlovskih postrojenja, gradu se isporučuje maksimalno moguća količina toplinske energije sa drugog kotlovskog postrojenja. Da li je ta količina 30% , 40%, 50%, 60% ili 70%, u odnosu na potrebnu punu isporuku, zavisi od trenutnih vanjskih temperatura. 3. U svim prethodnim sezonama - kada je dolazilo da prekida u isporuci sa jednog kotlovskog postrojenja - ''ArcelorMittal'' nije bio u mogućnosti isporučivati sa drugog kotlovskog postrojenja veću količinu od maksimalno 30% potrebne, kojom prilikom je Javno preduzeće ''Grijanje'' vršilo umanjenje računa u punom iznosu. 4. Tokom trajanja ove grijne sezone, a djelimično i krajem prethodne, ''ArcelorMittal'' je - reduciranjem sopstvene proizvodnje - iznalazio dodatne količine toplinske energije za potrebe grijanja grada, u kojem slučaju su količine isporuke povečane na 50 do 70% u odnosu na potrebne. Na osnovu prethodno iznešenog, vidljivo je da Javno preduzeće ''Grijanje'' samo u slučajevima kada ima reduciranu isporuku toplinske energije 50 do 70% od potrebne, vrši umanjenje za 30 do 50% od punih dana trajanja reducirane isporuke. Ako potrošač smatra da preduzeće treba davati puno umanjenje i kod reducirane isporuke od 50 do 70% potrebne, onda nemamo o čemu diskutirati. Pozivamo sve potrošače, koji smatraju da su ''pokradeni'', da izvrše nabavku i ugradnju mjernog uređaja, u kojem slučaju bi im bila fakturisana stvarno isporučena toplinska energija, pri čemu bi ubuduće izbjegli svaki vid nekorektnih dopisa i prozivanja. Uprava Javnog preduzeća ''Grijanje'' d.o.o. Zenica