Prijava: Kvar sistema aktivnog čekanja šalter sale Zenica (Zenica)
Kvar sistema aktivnog čekanja šalter sale Zenica
Ostali zahtjevi |
08.01.2019. |
Odgovoreno |
Potrebno vrijeme za odgovor: 7 sati/a
Pitanje korisnika
Želim prijaviti problem u online praćenju sistema aktivnig čekanja šalter sale Zenica.
Naime, oduševljena prvim pozitivnim iskustvom, u decembru 2018. ponovo sam imala potrebu da koristim sistem aktivnog praćenja, međutim on nije radio. Danas, 8.januara, 2019. i dalje ne radi.
Odgovor iz grada
Poštovani,
Na pitanje, Sektor za informacione tehnologije dostavlja sljedeći odgovor:
Web prezentacija sistema aktivnog čekanja u šalter sali je aktivna i dana 08.01.2019. nije bilo problema u njenom radu.
Pristup sistemu je omogućen direktno sa naslovne stranice (www.zenica.ba), odabirom programske trake "Sistem aktivnog čekanja" koja se nalazi na izborniku u desnom dijelu stranice (ako pristupate putem računara) ili na naslovnoj strani odmah ispod rubrike vijesti (ukoliko pristupate putem pametnog telefona), dok se a u meniju E-servisi nalaze samo upute o sistemu.
S poštovanjem