Surađujem s mojim gradom

Error message

  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int in element_children() (line 6604 of /home/ab26705/public_html/centar72.ba/includes/common.inc).

Prijava: Dostava računa VIK (Zenica)

Dostava računa VIK
Ostali zahtjevi |
11.04.2024. |
Odgovoreno |
Potrebno vrijeme za odgovor: 27 sati/a
Pitanje korisnika
Poštovani, Želim ukazati na manipulativnu praksu dostave računa preduzeća "VIK - Zenica", koja se ponavlja i kupce stavlja u situaciju da unutar perioda od 30 dana na svoju adresu dobiju dva mjesečna računa. Manipulacija ide ovako: najprije kasni dostava računa na kupčevu adresu i zatim bude isporučena poslije 20-og dana u mjesecu. Ista situacija sa dostavom računa na kupčevu adresu, dogodi se još jednom u sljedećem mjesecu, da bi zatim, sljedeći račun bio isporučen i prije 10-og dana u narednom mjesecu. Konkretno, ja sam račune dobio dana 21. marta 2024 i sljedeći na dan 9.aprila 2024. Znači, između dostavljanja dva računa nije proteklo ni punih 20 dana! Ovo VIK ponavlja neprestano i više godina unazad. Nekoliko puta sam platio dva računa unutar perioda 30 dana da ne bih na računu imao upisan dug u iznosu dva mjesečna računa. Dakle, sveo bih dugovanja "na nulu". Da bi, zatim, par mjeseci poslije, opet uslijedila pomenuta manipulacija i ponovo bih bio zadužen za dva računa. Kupci svoja primanja imaju samo jednog određenog dana u kalendarskom mjesecu. Gledajući podatke na računu, sve je potpuno regularno i bez primjedbe. Ali, manipulacija sa datumom dostave računa na kupčevu adresu je postala iritirajuća. Ispada da stalno ste dužni jedan račun. Da li su u pitanju neažurna knjiženja u VIK-u ili nešto drugo, kupca ne interesuje. Osim kad ga se svako malo maltretira predočenim. S poštovanjem!
Odgovor iz grada

Poštovani,

JP ViK d.o.o. Zenica dostavlja odgovor na pitanje broj: 3965 – Centar72 Zenica, kako slijedi:

Poštovani,

Odredbama Odluke o vodovodu i kanalizaciji („Službene novine općine Zenica“, broj: 5/11 i 2/12) propisano je da je Javno preduzeće „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Zenica dužno svakoga mjeseca dostavljati račune za utrošenu vodu i naknadu za kanalizaciju i ostale naknade u vezi sa izvršenom uslugom i to najkasnije do 20. dana tekućeg mjeseca za prethodni mjesec. Ukoliko potrošač ne zaprimi račun za obračunati period u navedenom roku, dužan je o tome obavijestiti davaoca usluge najkasnije do 30. dana tekućeg mjeseca, a davalac usluge je dužan izdati kopiju računa bez posebne naknade. Potrošači su u obavezi plaćati pruženu uslugu svakoga mjeseca, a najkasnije do zadnjeg dana tekućeg mjeseca za prethodni mjesec.

U konkretnom slučaju, aktivnosti ovog preduzeća na podjeli računa ne mogu se tretirati kao manipulativne i ukoliko bi ovaj potrošač dostavljeni račun izmirio najkasnije do zadnjeg dana tekućeg mjeseca, ne bi mu se ispisivala dugovanja na narednom računu, izuzev tekućeg računa, što znači da bi iznos računa za tekući mjesec bio jednak iznosu ukupnog duga potrošača.

Usvojeni plan podjele računa može imati eventualna odstupanja u toku mjeseca i to zbog opravdanih razloga (godišnji odmori, bolovanja, praznici i sl.), što može rezultirati time da dođe do izmjene plana u pogledu rasporeda podjele računa po ulicama ili da se pomjeri rok podjele računa, ali najviše 1-2 dana od propisanog roka, što ponovno ostavlja potrošaču dovoljno vremena da izmiri tekući račun do kraja mjeseca i ta uplata će biti evidentirana na njegovoj finansijskoj kartici u najkraćem roku. Međutim, ukoliko do kraja tekućeg mjeseca potrošač ne izmiri račun za prethodni mjesec, kao što je ovdje slučaj, na narednom računu će biti ispisana dugovanja koja se odnose na prethodni i tekući račun.

Podsjećamo da svi potrošači imaju mogućnost da svoj račun za vodu dobiju na kućnu adresu i/ili elektronskim putem (e-mail), a za to je potrebno ispuniti obrazac zahtjeva za dostavu e-računa na službenoj web stranici preduzeća vikze.ba (https://vikze.ba/eracun-zahtjev/).

S poštovanjem